Nej vad synd!!

Igårkväll när jag kom hem va jag jättesugen på att skriva ett inlägg på bloggen meen det blev inte så.. väldigt synd för jag hade skrattat så mycket åt mig själv om jag hade gjort det.... för nu kommer jag inte ihåg men jag vet bara att jag hade massa åsikter om diskutionner jag haft tidigare på kvällen och ville få ur mig dom haha :-p

Hur som helst va har jag gjort sen sist då??

Jo förra helgen blev det rockbaren med Daniel och så träffade man hans kompisar Kevin och Lars... 
Sen var Erik och Gina med också :-p

På lördagen va det biotime med Martina.. vi såg självklart New Moon

Åsiker??
Jag har läst alla böckerna och jag tycker New Moon boken va den absolut sämsta a dem.. Men ajg tycker nästn FILMEN var bättre än den första filmen..
Fast det kan ha att göra med att när jag skulle se ettan så hade jag så höga förväntningar på fimen för boken va så bra och då blrv ajg besviken på filmen... a och ni fattar ;-)


Sen har jag varit på ringträning med Alexia <3 det gav mig väldigt mycket och ska dit igen på Tisdag..  Har anmält mig till My Dog både på torsdagen och lördagen =)

Min älskling Jesica fyller 20 år idag GRATTIS

detta firades förra helgen hemma hos hennes mamma det va väldigt roligt =)

Å lilla jag fyller 20 år på måndag grattis till mig :-p

Kommentarer
Postat av: boris

Hjälp till att rösta på veckans artister och veckans låtar på min blogg och första inlägget;)

www.boriiisjeliiic.blogg.se

2009-12-05 @ 12:27:56
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback