Tyst på bloggen et tag..

Ja nu har det varit väldigt tyst här ett tag men men har inte haft tid hehe

men men jag har hunnit fylla år och så har jag hunnit fira JUL

Måste bara berätta fick världens finaste Ed Hardy väska direktimpoterad från Miami i presennt hehe den blev jag glad för =)

å alla andra Julklappar och pressenter så klart

har även fått en ny digitalkamera en sådan där vatten å stöttålig hehe

såå det ska lägas in bilder för fullt hade jag tänkt men har ine hunnit lägga in bilder på datan än förutom på min 20års fest så nu kommer det några bilder därifrån så uppdaterar jag nog efter nyår


Första jag gjorde på morgonen när jag fyllde år va att gå till systeme hehe







blev int så många bilder men alla bilder från festen ligger på Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback