Alexia 1 år idag!! <3

Nu blev det ett väldig seent inlägg men har haft fullt upp hela dagen =)  Min älskade prinsessa har redan blivit ett år tänk vad tiden går fort... kommer precis ihåg dagen för ett årsedan när Michaela ringde mig på morgen och va helt överlycklig och sa att valparna hade kommet (eller a då hade väl inte alla kommit ut än) så hon kunde tyvärr inte komma och hjälpa mig i skolan =) sen när bilderna kom på dom små liven och speciellt de enskila fastnade ajg för Alexia direkt....  Hon var valp nummer 5... tänkte inte på det då men nu i efterhand har jag gjort det och 5 är ju faktiskt min tursiffra =)

Det var inte ens meningen att jag skulle köpa någon hund överhuvudtaget men när ajg såg henne kände jag bara en sådan känsla att henne måste jag ha... detta kan verkligen bli något bra...

Så vad har hänt under året då??  Jo vi har varit med i ett antal utställningar... då vi har fått bra kritik i stort sett varje gång...  och på våran första utställning blev hon till coh med BIR-valp.... 

Sen har vi gått en del kurser bara valpkurs och vardagslydnad...  har inte hunnit med så mycket mer...

Vi provade på viltspår för första gången för några veckorsedan och det var riktigt kul... 

Det har också varit en MASSA bus och spring =)

Jag och Alexia hälsar grattis till alla hennes syskon och hoppas på att kunna träffas inom en snar frammtid på nästa valpträff.

Gå in på
http://Whippetnota.blogspot.com

där ligger det nu bilder på Alexia och alla hennes fina syskon



Hundutställning


(irriterande är inte påd en datan ajg har bilderna så tänkte att jag har ju bilder i arkivet på bloggen så kan ju bara ta nån därifrån men man kan typ bara ladda upp någon av de 30 senaste bilderna dåååligt)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Grattis i efterskott önskar vi alla i Bokskogens!

Speciellt Yra hälsar! ler

2009-11-28 @ 09:13:04
URL: http://www.bokskogens.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback