Now I`m on the road!!

Eller man kankse ska säga spåret hehe :-p

sitter nu på tåget som sagt upp till Linköping... :-p har inte fått tag på hon som ska hämta mig..... =(

Men hoppas att jag får tag på henne snart.... hon vet ju att hon ska hämta mig så tror inte det ska va några problem... Försökte logga in på sj nätet.. men det funkade inte =(  jag reser ju i första klass så det ingår ju... tur att jag har det mobila med mig i alla fall.....

men ska fråga tågvärden sen kankse han ser så upptagen ut nu och ajg har redan stöt hon för ajg hade problem med vad jag skulle sätta min löjligt stora väska som jag har med mig hehe :-p  men det löste sig :-p

Nä nu ska jag lyssna på musik en stund innan det blir dags att dra sig till bistrovagnen för en bit underbart god tågmat....

Jag längtar inte

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback