Seminkurs avklarad! eller nästan i alla fall..

Nu sitter jag på tåget på väg hem till götebor igen. Så idag har vi fått seminera kor på riktigt... Jag seminerade tre kor med hjälp av lärarna då hehe... men den första va jättesvår och då va det läraren som gjorde nästan hela jobbet hela tiden hehe... men andra gick jättebra då klarade jag det nästna på egen hand... å tredje gick inte heller så bra... men av någon anledning fick ajg dom svåraste korna hela tiden hehe... det var några som tydligen fick riktit lätta.. sen så hade vi tenta då och tror att den gick bra... en del saker va jag hundra säer så klart men vissasaker tror jag att blandade ihop lite men men om man förstår helheten så faller väl detaljerna på plats så småningom... Igår blev det inget inlägg men det hanns inte med för vi hade först gemensam middag som ägaren av LG husdjurstjänst bjöd på så det va riktigt trevligt.. sen efter den va det bara att sitta och plugga å sen nana kudde... men igår startades dagen i alla fall med teori och sen blev det lite fler organövningar... sen fick vi gå ner till deras ladugård och känna på slaktor.... det tycker jag gic bättre än semineringen idag hehe :) Så nu ska det bli av att träna för jag ska ju rappotera in när jag seminerat 10 kor varav 4 dräktiga och 2 som har varit övervakade av en husdjurteckniker eller seminveterinär.. Och vi har just nu några slaktor såå ska försöka träna på dem fast med oladdad pistolett då =)

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Jag såg hela SatC säsong 1-6 plus filmen för någon dag sedan - har redan börjat se om från säsong 1 nu :P

2009-11-25 @ 11:22:47
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback