Torsdag

Nu är det inte långt kvar tills jag åker upp till Linköping på seminkurs =) Tyvärr börjar jag känna mig lite krasslig.. men jag hoppas det hinner gå över innan jag åker...

I helgen va jag i Uddevalla... Så i lördags träffade jag Anneli och Yra med fler. jag hade med mig Alexia så först blev det lite träning.. Jag gjorde några koppelgående träningar eftersom det va en massa andra hundar där så hade jag inte lust att ha henne lös... Sen så fick i alla fall Alexia och Yra busa av sig en stund...  Och leka så som bara två whippets kan leka med varandra

I söndags åkte jag hem till Michaela där även Ingelis och Vega var.. vi tog oss ut i skogen och la blodspår... Det va mitt och Alexias första, Vegas tredje och Jippies?? 5e??? ne jag vet faktiskt inte men Jippi har i alla fall fått gå några mer spår....  Det gick bra för att vara första gången för Alexia.... Första halvan av spåret vart hon väldigt osäker och förstod inte riktigt vad det va hon skulle göra men efter andra halvan började hon fatta vad det va frågan om och spårade fint fram till slutet.. det va en väldigt trevlig helg med mycket fokus på Alexia... Imrgon åker Mamma,Pappa,Ingrid och Boffe till Gran Canaria.... Usch hade också velat åka med... men men jag sk i alla fall på seminkurs så det ska bli kul det med =)


Jersey?
här e 591 =) jag tycker hon har ett jerseyhuvud fast hon är Slb hehe :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback