Gott Nytt år..

Nu har det vart 2010 några dagar.. har vart okej start på året.. såg bland annat filmen OLD DOGS med Jessi i Lördags..  skrattade så jag höll på att trilla ur stolen.. 

men men här kommer bilder från Jul å Nyår..




Lite bilder från Julafton


Det va fest på Juldagen



Dags för nyår då min bror stod för maten och det va riktigt smaskigt.

Jag hade själv på mig min skinklänning som jag köpte i somras men

inte använt. men Nyår blev ju bästa tillfället att änvänd den.



Här är vi vid tolvslaget står untanför och huttrar i kylan.. tror det stod mer än -10 på termometern


Sen väl inne i värmen igen spelades det spel och dansaes till någon

gång efter fem på morgonen..


Kommentarer
Postat av: Sofia Svensson

Hej Nattis, fin blogg som vanligt ser jag. Har inte lika mycket tålamod för att sitta och leta mig fram hur jag ska göra får väl be någon annan om hjälp. Vart har du fått tag i den fina dressen du har på dig? Den klär dig. Kram Sofia

2010-01-27 @ 12:31:23
URL: http://badromancehappymarriage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback